Een grote aankoop?!

Gepubliceerd op 17 december 2016 om 13:45

Een grote aankoop?! gamepc is binnen :D

Zoals jullie (misschien) al weten heeft Kenny een gamepc gekocht, een grote aanwinst dus. Alles is bijna zo goed als ingesteld. Hou dus social media (twitter) in de gaten want er komen streams aan in de kerstvakantie. Hopelijk zie ik jullie dan :D

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.