Een grote aankoop?! gamepc is binnen :D
Zoals jullie (misschien) al weten heeft Kenny een gamepc gekocht, een grote aanwinst dus. Alles is bijna zo goed als ingesteld. Hou dus social media (twitter) in de gaten want er komen streams aan in de kerstvakantie. Hopelijk zie ik jullie dan :D
Reactie plaatsen
Reacties